» Fortfarande fast i djungeln

Tyvärr hade jag ingen lycka i mitt grimm-letande igår.

Varken Granngården eller Avantia hade någon som passade in på mina krav haha (: Därför får jag klara mig med en gammal lädergrimma i helgen som jag inte använt på ca 2,5 år. Jag gillar den inte riktigt eftersom den är så kraftig och jag vill ha en nättare, men det är ju absolut bättre är en nylongrimma med balsnören (:

Därför har jag nu börjat leta runt i olika internetshoppar efter grimmor jag tycker om. Kriterier de måste passa in på är:
- Mörkbrunt läder
- Padding vid nosremmen och nackstycket
- Snabbknäppe
- Inte för dyr (;

Jag tar jättegärna emot tips på bra webbshoppar, känns som att jag har kollat igenom det mesta idag och behöver lite inspiration!

Om jag har tur har jag kanske en på G. Avantia var nämligen jättesnälla och tillmötesgående och erbjöd sig att kolla runt lite i sortimentet och även beställa hem en variant som inte fanns i butik, så nu väntar jag på sms från dem hihi. Det är verkligen en stor födel med Avantia, de är alltid så himla trevliga och hjälpsamma! (:
- Om jag har lyckats hitta rätt är denna på väg hem för inspektion (:


» Anna

Kolla ridsportbutiken i ljunga, de brukar ha ett bra sortiment!

2012-04-03 // 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback