» Familjen Vitamin

Säg hej till mina nya små filurer som jag varje dag ska stoppa i mig.

Förutom järntabletter och C-vitamin är det ett tillskott för hud, hår och naglar samt vitaminer och mineraler jag fick av Madelene på Hud- och kroppshälsan.
Eftersom pillerfamiljen nu har växt sig så pass stor har jag införskaffat mig ett sådant där tablettfodral med luckor för varje veckodag ni vet? Så himla mycket smidigare att förbereda alla doser på en gång istället för att göra dem varje dag. Hittade ett på Apoteket som fick följa med hem, rosa och snyggt haha.
Nej men det gör det faktiskt mycket roligare att stoppa i sig massa piller, trots att jag nästan känner mig som en bodybuilder med alla tillsatser (:



- Jag har faktiskt redan börjat känna mig mycket piggare sedan jag började äta järntabletterna, det går framåt (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback