» Trött på att min dator inte samarbetar

Idag har det varit en mycket bättre dag än igår, och det är ju alltid uppskattat! ;) Började med en välbehövlig sovmorgon och efter det har dagen flutit iväg, trots att tisdagar är veckans absolut värsta skoldagar schemamässigt. Men idag har det som sagt gått ganska fort :)
För att prata, eller skriva ^^, om något helt annat så slog jag vad med Gabriella idag. Vadet går ut på att hon inte fick spela någon form av Alfapet, som hon är helt beroende av, varken på en Iphone, dator eller som vanligt spel. Min del är att jag inte får läsa någon annans blogg, bara fixa med min egen. Det här håller på från lunchen förut idg tills att vi slutar skolan i morgon. Idag har jag klarat mig bara bra, men det kan nog bli lite värre i morgon när vi till exempel har håltimma... men då kan jag ju göra läxor iofs ;) det löser sig nog!

Var en sväng på Friskis förut i eftermiddag också. Gick på "puls" medel men jag tyckte personligen inte att det var så mycket pulsträning. Men det är ju iaf bättre att träna lite än inte alls så jag ska väl vara nöjd ändå! Dock gick träningen igår segare än vad jag hade räknat med. Kändes att jag inte varit igång på 2 veckor om jag säger så. Men nu är jag ju fit for fight igen och har planerat in 2 löpträningar i veckan också. Hoppas bara på mysig höstsol så blir det nog tiptopp! :)

Nu ska jag fortsätta titta på House, som äntligen har börjat igen!! :D
Kram Amanda

Btw är jag äckligt trött på vissa saker med den här dator, bl.a att jag inte kan göra radbyten (!) men det verkar funka om jag skriver med kursiv text? och nu kan jag heller inte ladda upp bilder...tröttsamt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback