» Usch och fy

Den här dagen har minst sagt varit PAIN!! Vaknade på samma sätt som jag gick och la mig - arg och typ ledsen, av olika anledningar. Med andra ord ingen bra start på dagen. Dessutom hade tydligen inte mascaran från igår gått bort riktigt när jag tvättade ansiktet på kvällen så ni kan ju tänka er hur mina ögon såg ut... just det, som grodögon. snyggt.
Hade ju ingen större lust att gå till skolan heller. Tur att mamma var snällis iaf och kunde skjutsa. Då slapp jag gå i regnet till bussen och ta mig till skolan under 40-50 min.
Sen fortsatte väl skoldagen i ungefär samma skick. På spanskan var jag bara tjurig och allmänt frånvarande. Idrotten var iofs rolig men geografin minns jag knappt vad den handlade om. Fast vi kollade på fina stenar ;)
Sen blev det faktiskt bättre för efter geografin slutade vi och då blev det stallet! :)
Mockade lite och sen hann jag borsta Zäta också, mysigt :)
Nu har jag bara tagit det lungt ett tag, gjort ett mattetal haha, redigerat bilder som ska skickas till olika människor och försökt få marsvinen att leka. men de sover på golvet istället. snällt ;)
Snart blir det middag också för kvällen ska förgyllas med ett Friskis-pass, faktiskt det första på två veckor, för nu är jag äntligen helt frisk! :D
Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback