» Rolling in the deep

Idag var det verkligen pain !! att cykla till skolan -.- världens motvind och benen kändes som bly. inte roligt. Dessutom är det så himla svårt att veta vad man ska ha för jacka på sig. Det är liksom askallt i början men sen när man kommit in till stan och typ resten av vägen därifrån är det supervarmt istället. Det är inte lätt när det ät svårt! ;)
Men fram kom jag iaf tillsist (otur kanske?^^) och sen dess har vi hunnit med svenska och matte. Svenskan gick bra, matten dåligt, för att sammanfatta kort ;)
Förresten hann jag inse en sak på vägen till skolan; Vi har engelskaprov på fredag och jag har inte ens tittat på antackningarna som hör till (läs: anteckningarna som knappt finns). dock är det ju turligt nog mest ett förståelseprov och inte så mycket om konkret fakta. Lucky me :)
Sen hann jag även komma på att vi har en fotoläxa som ska in på tors/fre som jag inte heller börjat med. dåligt gjort. Men som lösning på det hann jag fundera ut en plan över läxan så jag tror det löser sig iaf :) Jösses va jag hinner fundera och komma på saker på 25 ensamma minuter i blåsten ;)

Nu börjar strax historian och jag kan tala om att jag är superdupermätt på köttbullar och att jag längtar till helgen v.40 för då kommer min bästa kusinvitamin på besök, och då ska vi gå på bio, äta massa godis och shoppa fina nya kläder :)

Kram Amanda

Som sagt... kusinvitamin ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback