» Put my fingers into the flames


Först måste jag hylla en superbäst låt: Adele-Set fire to the rain, älskar :)♥ Finaste texten och hela köret :)
Sen måste jag hylla mig själv lite också, för nyss hjorde jag klart dagens matteplanering (förutom skrev svaret på en uppgift för jag hittade inte knappen jag behövde på miniräknaren ^^) och det gick bra idag! :) Matte är ju inte direkt min starkaste sida om jag säger så, men idag har det gått bra och det gillas! :D
Potenser verkar vara min grej! :)

Sen har jag även kommit fram till att för att få lite styckesindelning här på bloggen när jag skriver på macen måste jag göra sånahär streck com jag gjort ovan ↑, men det är ju bättre än inget! ;) Dock kvarstår frågan: blir det styckesindelning på era datorer även utan strecket eller blir det det inte?

Nu ska jag om typ 2 min försöka fånga in mina vilddjur till marsvin och stoppa ner dem i buren igen, för om en stund vankas US-möte och innan dess vill jag hinna pussa på mina stjärnor ♥ Efter mötet sen blire mer matteplugg, men under tiden ska jag credda mig själv för att jag var så bra på potenser idag att jag slipper jobba mer med dem ikväll ;)
Hade!
Kram Amanda


Inte ett marsvin men en ganska så vild Sune-kanin får stå för bilden, hinner inte leta fram nån annan ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback