» På grund av ett jäkla historiabeting...

... har jag inte haft tid nog att kolla in här :@ fast det är inte den enda anledningen egentligen, för jag har haft en hel del massa roligt för mig också! :)
Gör en snabb update så blir inte inlägget hundra sidor långt:
Torsdag 1/9: Dressyrtränade med Zäta för C, gick bajsdåligt. Var med Tessan på kvällen.
Fredag 2/9: Gick i skolan lääänge, fick privatlektioner i våra kameror på fotot och världens bästa läxa: FOTA :D Var med T igen på kvällen/natten ;)
Lördag 3/9: Hade Cell, bråkade lite med Winnie, sen en mysig uteritt på en glad dam :) hem och äta lunch, plugga HI, upp till arbetsdag som tog år och dar på HR, fota E, hem och fortsätta med historian -.-
Söndag 4/9: Jobbade som funkis HELA dagen på HR's ponnyhoppning. Hade roligt i domartornet :)
Tror det är det mesta som jag pysslat med, men nu ska det bli bättre update förstår ni! Nu: Idrott :)
Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback