» Jag kör på en lista :)

Hej svejs alla glada människor! :D Har precis ätit 2,5 mumsiga choklad+vaniljmuffins som fredagsfika i skolan vilket medför högre blodsocker, och även sockerkickshumör! ;)
Nu är det såhär: jag har kommit fram till att det ibland är lite svårt att veta vad man ska skriva om, eller iaf skriva något intressant ^^ om jag tex bara varit i skolan och sen åkt hem och pluggat, inte så kul för er att läsa om kanske ;)
Så därför kommer jag att börja med den här listan :)↓

Dag 1 - Det här är jag och min häst
Dag 2 - Det bästa med min häst
Dag 3 - Våra mål och vår framtid
Dag 4 - Min största rädsla inom ridsporten
Dag 5 - Det här äter min häst varje dag 
Dag 6 - Den här hästprylen klara jag mig inte utan 
Dag 7 - Det här shoppar jag i hästväg
Dag 8 - Fem udda fakta om mig och fem om min häst
Dag 9 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 10 - Min favoritplats i stallet
Dag 11 - Såhär ser det ut bland mina hästgrejer
Dag 12 - En bild och beskrivning av stallet
Dag 13 - Det här saknar jag, i hästväg 
Dag 14 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 15 - Därför får ridning mig att må så bra
Dag 16 - Det här vill jag nå inom ridsporten
Dag 17 - Något jag och min häst är stolta över, som vi har gjort!

enda skillnaden är att jag inte kommer att skriva "dag 1" utan DEL 1. Kommer antagligen inte hålla den kollen så att jag skriver en del av listan varje dag utan tycker det är bättre att dela upp den lite till de tillfällen den behövs. Då räcker den dessutom längre :)
Sen kommer jag antagligen att skriva om både Noak och Zäta, men troligen mest Zäta eftersom det är honom jag håller på mest med. (ex. på del 3) men vill inte lämna Noak helt utanför iaf :)
Men det här tror jag blir bra! Kanske lite roligare att läsa bloggen också om ni får veta mer om oss som den handlar om :)

Kram Amanda


du är med på bild på http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=534122 vissa gärna i inlägg :)

2011-09-25 // 10:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback