» Fotografering: Höstfoto :)

Idag på den fotografiska bilden var i folkparken och runt strömmen och fotade ett tag :) Så himla mysigt att det håller på att bli höst nu tycker jag, så fina färger, spec att fota i ;)
Tänkte iaf visa 2 bilder som jag blev väldigt nöjd med, resten av bilderna kommer nån annan dag för jag har lite bråttom just nu! :)




Mysiga tycker jag :) Den sista bilden är faktiskt tagen med manuellt fokus, inte illa pinkat att ändå få den "så pass skarp" när manuellt inte är min starkaste sida ;) Fast det är ändå nästan roligare att fota med det för då kan man verkligen leka med kameran :)
Är väldigt nöjd med dagens lektion iaf :)


jag gillar verkligen när du lägger ut bilderna från fotograferingen! jättefina bilder och kul att se :D

2011-09-30 // 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback