» Don't drink and drive, dag 2

Idag efter lunch fortsatte DDD men den här gången med upplevelser i Olai-parken! Fick göra typ en värderingsövning med mentometerknappar, se en kort film om en olycka, prata med en polis och roliga brandmän, samt testa att krocka och välta med en bil, och det var grejer kan jag lova! :)
Var helt ärligt skitsraj för att vändas upp och ner i bilen. Gick runt hela fm och sa att jag inte skulle våga göra varken det eller krocken x) Dock tyckte de andra att det var så kul att vändas i bilen, så jag testade iaf. Och jag ångrar mig inte! Fett läskigt var det men väldigt kul också, typ skräckblandad förtjusning! ;) Garvade som bara den när bilen slog runt haha :) Men ut kom jag och det var lättare än jag hade trott :P
I jämförelse med bilvändningen var krocken ingenting. Fick sätta oss en en bilstol som åkte ner för en liten ramp, vilket skapade en hastighet på 7 km/h. Nemas problemas! ;)

Som sagt har man ju fått sig en rejäl tankeställare under de här 2 dagarna, men det är nog bara bra enligt mig! Och med den infon jag fått nu kan jag säga att det kommer dröja innan nån i min närhet kommer kunna sätta sig vid ratten påverkad, för jag kommer stoppa den med näbbar och klor! ;)
Gonatt!
Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback