» Bästa hoppkillen! :)

Hoppträningen för Mary igår gick bara bättre än bäst! :) Killen var superfräsch och tog tag i alla hinder som om han aldrig gjort annat!
Var lite småfjompig i börja eftersom vi inte hoppat alls sen NFK's lokala den 28/8, men det visade sig att jag var nojig i onödan! ;)
Snarare var det han som tyckte jag var löjlig så han tog helt enkelt saken i egna händer när jag stod emot lite i början hihi :)
Efter bara en kort framhoppning hoppade vi en banan med räcke på volt, ett räcke på långsidan och en kobination på andra som kombinerades i olika banor, och allt bara stämde :D
Bytena över "volt-räcket" satte han klockrent, det fristående räcket likaså och kombinationen klippte han utan att tveka med en oxer på 110 cm ut! Sån himla perfekt känsla hittade vi igår :)
Det är verkligen superroligt att känna att han verkligen vill och tar tag i det själv, bara rättar sig och löser allt och hoppar allt utan att blinka, finis :)♥
Sen tyckte jag faktiskt att jag red ordentligt igår också. Inte bara åkte med utan gjorde något t saken om vi inte kom het rätt eller så, och uppenbarligen gillade Zäta det också ;)
Nej ni, är så himla nöjd över träningen! Behövde bara hålla på i ca 30 min eftersom han var så fin :) Det är den känslan so jag verkligen letar efter i hoppningen :)
Och tack snälla Maria för hjälpen, guld värt! :D ♥

Hade!

Kram Amanda


Bild från DM i våras, där vi fick med oss en andraplacering i stilen :)


» Ebba

Hihih det var nog min kommentar som gjordet xd

2011-09-15 // 19:27:57
» Sara

Vet du Amanda om du ska rida på banan för en tränare eller bara rid så säg till mig om du vill ha lite bilder. För jag tycker bara det är roligt att fota, antingen om jag får låna din kamera just då eller om jag fotar med min kamera ( den är säkert inte lika bra som din men men )

Säg bara till innan så jag kan förbereda mig :)

2011-09-15 // 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback