» What a wonderful world...

Seriöst, igår var det ingen bra eftermiddag för mig!
Först tappar jag bort en av mina favoritvantar, och sen när jag kommer ut från passet på Friskis finns inte mina skor kvar!! :'((
Knappt använda ju! När jag ÄNTLIGEN har hittat ett par höst-vinterskor jag vill ha och som inte har 10cm klack så går nån jävla idiot och stjäl dom från mig! Blir så himla ledsen! :(
Får helt lägga 400:- på ett par nya, och det vill verkligen inte min plånbok just nu... Fan va elaka människor kan vara!
Hoppas, hoppas, hoppas någon har tagit fel skor, och att de är tillbakalämnade inom några dagar, men jag tror inte att den chansen är så stor för det fanns inte ens några skor som liknade mina på hyllan jag ställde dem...
Ledsen chey!


men nej! oj! jag håller tummarna för att de kommer tillbaks! :/ <3

2011-10-20 // 10:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback