» Snart smäller det! :D

Inte långt kvar till den efterlängtade 13 oktober nu! :D 
Känns väldigt bra, är trött på att vara 16 nu haha! ;) Dessutom är det så himla bäst att vi är leeeeediiiigaaaaaaa!! Kan det bli bättre än att vara ledig på sin födelsedag? Tror knappast det :D

Men jag har ett litet problem: Fick ett sms i helgen av mamma som skrev ungefär:
- Hej Amanda! På onsdag vill jag och familjen träffa dig utanför Friskis 16.30. Kan inte berätta så mycket mer, säger bara att det är någon som fyller år på torsdag... :*

Och jag har ingen aning om vad det är som är på gång!! Lite nervöst faktiskt, men roligt på samma gång :) Får väl hålla tummarna för att det blir något roligt iaf ;)

Förresten har jag typ planerat hela dagen i morgon haha, men vi får se lite hur det blir, jag är nämligen expert på att planera bara utifrån mig själv och utan att delge mina planer för resten av familjen, vilket oftaste leder till en hel radda med krockar på olika sätt :P
Men en sak är säker: I år ska jag ha världens bästa födelsedag! :)

Kram Amanda

Önska, önska, önska.... ;) Fulaste bilderna dock, but you get the point!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback