» Sååååå skönt! :D

Avslutar min skoldag för dagen då hihi! :D
Torsdagar är ju alltid korta dagar så jag skulle ju ha slutat vid lunch hur eller hur, men eftersom jag har tandläkartid på druvis om en timma så missar jag matteprovet (synd!) och Sofia, min lärare, tyckte inte att det var någon idé att jag ens gick på lektionen. Känns helt okej faktiskt ;)

På druvan ska vi ha ett samtal/möte. Ska ju nämligen få ta bort tandställningen den 27, HUR UNDERBART?! :D, och då också få en plastskena och en tråd som ska hålla kvar tänderna i sitt läge.
Enda kruxet är att jag inte kommer kunna ha en vanlig tråd som sitter bakom tänderna, utan måste ha en som komemer sitta i tänderna. 
Anledningen till det är att de tror att jag bara kommer gå och bita av tråden hela tiden om den sitter som vanligt, och det blir ju ganska omständigt att ta sig till druvan hela tiden bara för att laga den ... Så en tråd i tänderna ska tydligen vara deb bästa lösningen ? Känns dock som att det borde göra väldigt ont att göra plats för den bara, men det får jag väl reda på snart.

Minns ni historiafördjupningen som tog upp större delen av min tid för ett par veckor sedan? Vi fick tillbaka den på lektionen nyss och jag kan säga att den var värd tiden! Ett klockrent MVG uppe högre hörnet och det gjorde min dag totalt! :D Var sjukt orolig att jag skulle ha lagt ner allt arbete i "onödan", och att många timmars skrivande bara skulle ha gett mig ett lägre betyg, men så blev det ju inte :) Dock kanske ett kortbeting inte borde bli hela åtta sidor långt datorskrivet, men det funkade ju ;)

Nu ska jag kolla lite på fraskaglosorna vi har till i morgon innan jag cyklar rejserfort till druvan, för om jag inte kan glosorna kankse jag slutar som au chômage, och det vill jag inte! ;)

Kram Amanda


Tänk om jag fick ha såhär perfekta tänder...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback