» Rubrik då?

Kvällen igår blev väldans bra! Älskar att typ inte ha något att plugga och ha tid till en massa annat, typ nödvändiga saker! ;)

Framsidan till Kalendern är på gång, men tror ni inte att internet strejkade på den datorn som alla mina bilder finns på så att jag bara hann pyssla med den tio minuter innan jag skulle till Friskis? 
Har iaf en plan nu och förhoppningsvis blir den klar den här veckan :)

Friskis var bäst! :D testade ett nutt pass, med Frida M (tror jag hon hette) och det var superroligt!  Okej att pass kan vara bra, att man blir trött av dem osv, men det här passet var verkligen roligt :) Bra styrka och bra kondition. Bara bra helt enkelt ;)

Segade lite för länge i soffan när jag kommit hem så jag råkade gå och lägga mig lite sent, tur för mig att jag hade sovmorgon i morse ;)

Ska strax börja dagens sista lektion och efter det bär det av till stallet och hoppträning för Maria, superbra! :)
Kram Amanda

De här bilderna ska knåpas ihop till en kalenderframsida, får väl se vad jag lyckas fixa ihop :D









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback