» Pikeur Diana

Har ganska länge nu letat efter en ny kavaj, och då inte vilken kavaj som helst, uta en superfin Pikeur - Diana!
Sjukt fina men också sjukt dyra, känner att ca 2000 :- är lite väl mycket att punga ut för en kavaj när jag "bara" tävlar på lokal nivå och i den mängd jag gör.
Därför håller jag på och letar efter begagnade! :) Har kanske en på G nu, så ni får verkligen hålla tummarna för mig för att det går som jag vill ;)
Dock verkar det som att de flesta i min strl är marinblå, och jag vill ju ha en svart :( Men vi får som sagt hålla tummarna för att allt går min väg nu, för då kanske jag snart äger min drömkavaj ?! :D

Kram Amanda
Micket snigg! Men återigen, marinblå! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback