» Mc-diss

Sitter här alldeles ensam och väntar på att det ska bli dags för dagens höjdpunkt i skolan: Fotografisk bild A! :) Hillevi och Gabriella valde nämligen att dra sig ner till Donken och äta sin luch där. Själv stannade jag och åt i matsalen med Emma, och sååå värt det! Sparade pengar (yeeees ;)) och taco-pytten var faktiskt god!

jag har kommit på att jag älskar fredagar! Först har vi franska, och det är kul :) Sen har vi låååångt hål, lite drygt men då kan man slappa eller få vettiga saker gjorda! Som idag-först slapp och sen gjorde jag nästan klart historiaarbetet (y)
Efter hålet har vi engelska, som också är roligt, och nu efter lunch har vi som sagt foto :) 
När schemat ändå är såhär bra så gör det inte så mycket att jag går till 16.10 på fredagar! Såklart lite drygt att nästan hela dagen har gått när man äntligen är fri, men man kan ju alltid få ha roligt under tiden? :P

Förresten kunde jag inte hålla mig igår, så jag sket i att plugga och bakade faktiskt macroner istället! :D Tog en himlans tid, och de blev inte riktigt runda haha, men oj så goda!
Ska försöka komponera lite fina bilder med dem ikväll om jag kommer ihåg det, och lyckas jag så får ni se resultatet!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback