» Lite sugen...

Något jag är väldigt sugen på att baka just nu är Macroner (macarons) och Cake-pops! :)
Tycker båda är så himla fina och framförallt söta ;) Dock verkar speciellt macronerna vara ganska komplicerade, och av vad jag har hört tar de både lång tid att göra och är extremt svåra att få bra.... Men tror jag ska testa någon dag iaf, skam den som ger sig! :)
Cake-popsen tror jga ska bli årets julgrej! :D Känns kanske lite tidigt att börja tänka på det redan nu, men det mina vänner kan jag säga er att det är det inte! Tiden kommer snart att rusa iväg och snart är det mysiga December :)
Cake-popsen har jag ju heller aldrig bakat, men de verkar iaf lättare än macronerna och dessutom kan man göra dem så sjukt roliga och personliga :) Att de verkar supergoda är ju inte direkt ett minus! ;)


Fatta att göra cake-popsen såhär till jul, sen skulle jag säkert inte kunna göra den lika fina, men lite inspiration är ju inte fel! :)


Klicka på bilderna för att komma till källorna :)

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback