» Kusiner och stjärnfall

Som ni kanske vet så kom min kusinvitamin hit i fredags, och helgen med Linnea var bättre än bäst! :D:D Älskar när vi träffas bara vi två kusiner och gör massa roligt! :)

I fredags gick vi på bio på kvällen efter att ha lagat äcklig gummikyckling till middag. Potatisen och salladen var mums men kycklingen blev verkligen skum, men så kan det bli!
Träffade en sovande fullgubbe i trappan på SF när vi skulle ut och köpa godis, men han sa inte så mycket ;) Vi såg "Jag saknar dig" och den var nog en av de sorgligaste filmer jag sett!
Rent av hemsk ibland men den var bra! :) Sen fick vi vänta 45 minuter på idiotbussen som aldrig kom och när vi kom hem tog vi det bara lugnt, klockan hade ju hunnit bli 23.30 ;)

Efter en sovmorgon i lördags åkte vi ner till stan. Spenderade större delen av dagen där och hittade ett par nya jeans, en tröja, en earcuff, och lite duschtvål och lotion till fyndpris :)
Åt sallad på PAUS för första gången och det kommer jag göra igen, that's a promise! Sååååå gott!
Åkte förbi stallet för US-fotografering på hemvägen innan vi landade på Ånestadsgatan. Lagade ny mat (pizza, mums!) och spenderade kvällen med att stå på kullen och titta på stjärnfall!


Första gången jag såg riktiga stjärnfall i hela mitt liv, och det var freaking amazing! :D Såg hela 23 stycken och de var fruktansvärt vackert, jag och Linnea blev helt exalterade :) Sjukt fint :)


Gårdagen blev lugn. Hade lite "hemmaspa" och och var ute och gick i höstsolen, det var fint :)


A, som sagt den bästa helgen på länge! :) Måste göras om snart!


Kram Amanda




men hörrö du! var inte du vaken den sommaren när vi campade i eran trädgård? ;)

2011-10-10 // 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback