» I'm in Love ♥

Hur lyckad blev min och mammas tur till Sharpman i lördags? Superlyckad!! :D 
Älskar den affären, skulle kunna tillbringa en halv dag där med att bara gå och titta på alla fina saker de har ;) Men i lördags låg ju fokus på en schabraket och att testa kavaj, och vet ni? Jag kom hem med båda! :D
Kavaj skulle jag ju egentligen bara ha testat storlek på, för att sedan fortsätta leta efter en bagagnad, men på vägen dit bestämde vi oss för att jag skulle köpa en helt ny istället, :D för då slapp jag strulet med letande och hur ofta åker man till Sharpman egentligen? :)
Sagt och gjort efter lite prövande och expertråd kunde jag äntligen bli ägare till en superfin Pikeur - Diana, som jag längtat! :D
Och som grädde på moset fick jag med mig schabraket som jag suktat så länge efter också, ett gråmelerat Schockemöhle! :)
Ni kan ju gissa om jag var en liiite glad tjej när vi åkte därifrån? ;) Födelsedagspengarna brända på exakt rätt saker, sååå himla bra! :D

Svängde förbi mantorps travshop och hööks på vägen hem också, köpte inget där men det är ju alltid roligt att kolla! ;)

Kram Amanda

My new babies! :)




Även en svamp och ett nosludd till pullargrimman fick följa med hem :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback