» Gudars va nöjd jag är!

ÄNTLIGEN efter att ha haft tandställningen sedan tisdagen på sportlovet 2010 är den borta! :D:D Känns så himla knäppt, men underbart att faktiskt kunna le nu! :D
Kan väl inte säga att jag njöt av just själva borttagningen dock... Slipade bort limmet med en grej som lät som om mitt huvud skulle slipas sönder! Ganska obehagligt faktiskt.
Fast att slipa ner de tänder som gick emot tråden på insidan av framtänderna var iaf värst, fy tusan vad det isade!
Men nu är tandställningen som sagt borta och det känns så himla braaaaaaaaaaaaaaa! :D
Ska slänga upp någon före-och-efter-bild så ni får se skillnaden, men eftersom jag sitter i skolan nu går får det vänta tills ikväll ;)

Kram Amanda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback