» Fotografering: Åby RK lokal ponnyhoppning del 3, Johanna och Hagens Filur

Ojoj, de här bilderna hade jag visst glömt bort! Men som ni kanske minns var jag ju hästskötare åt Johanna och Fille på Åbys ponnyhoppning tidigare i höst, och här kommer bilder på dem också! :)
Jag tycker att de skötte sig superbra, Filuren var jättefin och Johanna red mycket bra, kul helt enkelt! Ett plus dessutom att de nollade sin första lokala hoppning på anna plats! (tror jag att det var) :)
Sen hoppas jag att ni har lite överseende med att ljuset är lite ojämnt. Johanna red så tidigt på morgonen så solen var inte riktigt uppe ;)

























Kram Amanda


tackis mandis men har du lagt märke till min supersnygga min på alla bilder? :P

2011-10-08 // 11:31:24
» Mary

Jag köpte den! Den var för snygg för att motstå :) och nej tyvärr.. Har bara kollat efter svarta jackor för jag har färgglada vantar+halsduk ;)

2011-10-08 // 23:50:45

Sv: japps, det fick bli så eftersom många fina bilder jag har är tagna av dig! :)

2011-10-09 // 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback