» Förste Oktober

Hejsan! :)
Idag är det den första Oktober och vet ni vad det innebär? Jo, att det är bara tolv dagar kvar till den trettonde och min födelsedag! ;)
Det här året har jag bestämt att det ska bli en superbra födelsedag, och till att börja med så har vi ju studiedag då vilket bara är totalt undebart! :D

Detta är vad jag har lyckats knåpa ihop i min önskelista än så länge:
En ny kudde, vill ha en med mer fluff och som är hårdare
En tripp till Sharpman (vet typ att jag kmr få det) ;)
Grått Schockemöhleschabrak, dressyr
Pengar av farmor och mormor+morfar (så att jag kan köpa mig schabraket på Sharpman hihi!)
En supergullig tesil som finns på Lagerhaus
Träningslinnen
Och sen sist men inte minst, bidrag till en ny dressyrkavaj

Har varit på jakt efter en Pikeur -Diana nu sen typ innan sommaren, men har inte lyckats hitta någon där både pris och strl har passat mig och min plånbok samtidigt ;) Men tanen är att jag ska prova ut strl på Sharpman och sen köpa en kavaj begagnad efter det, känner att ca 2000 :- är liiiite mycket att ge för en helt ny för min del ;)
Men måste säga att jag är "nöjd" (eller vad man ska kalla det) med min önskelista. Lite dyr kanske men den får räcka till jul också i så fall! ;)

Nu ska jag dejta min mattebok och sen ut och springa innan det blir stallet och DMfix inför i morgon, lite nervis faktiskt (och ja, jag menade nervis och inte nervös, så ingen felskrivning den här gången ^^)

Hade!

Kram Amanda



Söt, eller hur? :)


Sv: Haha, javeeeet! Så sjukt snygga ;) Det roligaste är ändå att jag minns klart och tydligt hur NÖJD jag var med dem, verkligen! Hahaha

2011-10-01 // 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback