» .

Såååjaa! Äntligen börjar saker och ting försvinna från min "innan-lovet-plugglista"!
Historian engelskan och svenskan är inskickade, spanskadebatten är avklarad, spanskaläxförhöret blev aldrig av, och nu har jag bara idrottsinlämningen och franskaprovet kvar! Så himla skööönt :)
Jag har som sagt ganska mycket att hålla reda på just nu, så därför kan det inte bli bättre än att några saker kan bockas av. Älskar att bocka av saker :)
Dessutom har jag kommit fram till att idrottsinlämningen inte verkar vara så jobbig som jag trodde, och det är ju alltid ett plus. Men jag ska väl inte säga för mycket, har ingen motivation alls just nu att fortsätta plugga så vi får väl se...jag kan säkert få den att bli jobbig iaf! ;)

Igår blev det förresten reflexdebut för min och Zätas del i år! Red ut barbacka med Johanna och Filur och det var supermysigt! :)
Blev mycket skratt i galopperna också eftersom det stundtals blev lite ostadigt hihi :) Men Zäta var iaf finis och skötte sig super, trots att jag inte kunde hålla mig för skratt ibland :)
Dock blir det mörkt så fort nu, tråkigt! Var ljust när vi red iväg vid typ 17 och nästan svart när vi kom tillbaka en stund efter 18. Tur att man tog på sig reflexerna för säkerhets skull!
Förresten, är det någon som vet om det är älgjakt i alla skogar just nu, eller är det bara tillåtet i vissa? Skulle inte tro att det är tillåtet att jaga älg (om det ens finns) i Vrinneviskogen, men det är ju bra att veta :)

Kram Amanda





» Mary

Haha neej, inga jagare i vrinneviskogen! Det är ju ett naturreservat vet du, då får man inte jaga :)

2011-10-26 // 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback