» En alldeles vanlig lördag

Hej alla solstrålar! :)
Idag är det mulet och tråkigt ute men det år sån hösten är tyvärr. Kan vara ganska mysigt det också enligt mig. Krypa ihop i mjukisbyxor och tjock tröja och med en kopp varmt te, det är fina grejer :)

Igår var det en mysig stallklväll. Var kvar ganska länge och bar apysslade med roliga saker :) Mockade, satte upp lite placketter, bl.a  Zätas och mina på hans boxdörr, så nu är vi inne på vår tredje rad! :D  
Borstade av killarna efter leriga lektioner på banan och hjälpte Emma när hon red Pari.
Igår var det lite extra roligt att hjälpa henne. Vi jobbade mycket med att hon själv skulle var alugn i sin sits och i sin ridning, trots att Pari var en piggis för dagen och hellre ville springa fort fort! ;)
Användemig mycket av de tipsen jag sjäv fått av C när Zäta blir lite likadan, och jag tyckte verkligen det blev skillnad på dem!
Ju längre vi höll på desto rörligare och mer lyhörd blev Pari. Roligt att se :)

Senare blev det idol och mys med mormor och pappa framför tvn :)

Nu har jag varit lite effektiv en dryg timma och startat upp mina inlämningsarbeten som jag planerer att var klar med innan lovet. Allt för att slippe sitta på höstlovet hihi :)
Men nu orkar jag inte mer, får bli stallet nu istället ♥

Kram Amanda

Slänger upp en bild på E och P eftersom de stod för kvällens höjdpunkt igår :)


Foto: Jag
Kamera: Nikon D60



» Mary

Hahahah :D följt av konstig blick av Cissi hahah :)

2011-10-24 // 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback