» Do they think we're stupid?

Haha alltså seriöst! Hur dum tror folk att man är egentligen? ;) Hittade detta mycket fina melj på min hotmail alldeles nyss, och måste säga att jag tycker det är ganska roligt! ;)

Uppmärksamhet,
Jag kontaktar dig på uppdrag av arabiska Saif Gaddafi, den sena näst yngsta sonen till Libyens ledare Muammar al-Gaddafisom dog i en NATO-flygangrepp i Libyen den Lördag 1 maj, 2011.
Arabiska Saif Gaddafi har många konton i olika banker med totalt fyndigheter av mer än 1,1 miljarder USD amerikanska dollar varav en del har nu frysts efter hans död av den nya libyska Transitional rådet. Jag kontaktar du baserar på upptäckten gjorde jag går igenom personliga fil som innehåller en total summa av 21 miljoner USD (Twenty One Million amerikanska dollar) stack med ett innehav fast här i Kina.
Din hjälp som utlänning är nödvändigt eftersom ledningen kommer att välkomna varje utlänning som har rätt information till denna deposition som kommer att ges till dig när vi är överens om att dela formeln för summan av $ 21 miljoner dollar.Det finns ingen risk att denna transaktion.
Dela kommer att vara 30% för dig, 5% för alla kostnader i den här verksamheten och resterande 65% för mig. Så fort jag hör från dig börjar jag personliga arrangemang för att underlätta frisläppandet / överföring av dessa medel till dig på ett sätt som kommer att vara snabbare och säkrare.
Kontakta mig omgående för vägen framåt genom min förklädda e-postadress med ditt fullständiga namn, din ålder och födelseort och ditt privata telefonnummer till: xxxxxxxxxx

Varm sammanhang
C Gui.

Nae jösses, älskar hur de måste ha använt typ Google-översett till svenska också haha! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback