» Roadtrip! :)

Idag är jag iväg igen! Men den här gången håller jag mig i Sverige hihi! Mamma och jag är nämligen på Ullared! :)
Bussen gick 04.00 i morse, sjuuukligt tidigt! Men vi valde att åka på en "långlördag" som det hette för att kunna ta det lugnt när vi är där.  Så vi åkte astidigt och bussen hem går därifrån 17-30 tror jag... :)
Var ju där på höstlovet förra året med HEJA, sen dess har jag inte varit där. Kanske ska göra det till en tradition att åka en gång om året? ;)
Listan på saker jag ska köpa är inte så lång faktiskt, den med saker som ska inhandlas till andra är nästan längre haha! ;) 
Men jag ska försök handla lite av mina julklappar (myys) så det blir nog en del iaf! :)

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback