» Just my luck...

Vad underbart det är att komma till skolan kl 8 och inse att Franskaläraren som skulle haft första lektionen är sjuk! Det betyder alltså att jag har håltimme från 08.10 → 13.20!!
Jag hade ju för farao kunnat komma till skolan först efter lunch om läraren hade använt våra mobilnummer (som hon fick just för att kunna å tag på oss)! DRYGT!

Aja, inte mycket att göra åt saken, bara att härda ut! Det är ju trots allt skönt att bli av med pluggrejerna under dagen istället för att behöva sitta med dem ikväll, så det är väl ungefär vad jag kommer ägna mig åt nu resten av tiden fram till lunch! :)

Igår blev det en visst en hel del julinlägg märkte jag! Tänkte inte på det när jahg skrev dem faktiskt, men julen är ju så mysig så varför inte liksom? ;)
Förresten var skolan lite julpyntad när jag kom imorse! Hög mysfaktor tkr jag. även om det antagligen bara var för att musik-fyrorna ska ha adventssamling nu på förmiddagen ;) Skoj iaf!

Nevars, nu måste jag sätta igång med historian! Senare under dagen kommer ett inlägg om London dag 2, så håll utkik! :)

Kram Amanda


You light up the dark ♥


sv; typ guavabanan eller nåt, vet inte. men rätt god, och cool som sagt.

2011-11-25 // 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback