» Jag har fått mitt liv tillbaka! :D

Eller nästan iaf... :)
ÄNTLIGEN är det där jäkla bajsbajsbajs-histiroa-typ-slutprovet gjort! Ni anar inte hor stor stenen som lättat från mina axlar är! Så himla skönt!
Nu har jag bara kvar en yttepyttelite spanskauppgift, typ 10 utvecklingssamtalslappar och en lite större engeska uppgift kvar, sedan får jag tillbaka mina nätter också! ;D
Har den senaste tiden varit mer av en vana än ett undantag att jag inte somnar innan 24, vilket ju inte är så bra! Men snart så, efter ikväll är jag friiiiii! :D:D

En annan väldigt gó sak är att jag i helgen ska iväg igen! Mycket resande nu men det är bara ruwligt! :)
På fredag drar jag nämligen till Malmö, därifrån ska jag sedan på lördag gå på julmarknad på Tivoli i Köpenhamn. Den ska tydligen vara superstor och jättefin, vilket inte kan passa en julfantast som mig bättre! :)) Kommer hem sent på söndag kväll, och efter det ska jag julstöka så det ryker om mig hemma också! Åh, allt känns så bra när skolan inte hänger över mig som ett fult moln! :)

Kram Amanda 




- Känns lovande tycker jag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback