» It takes a fool to remain sane

Just nu vill jag inget hellre än att bara få sluta och lägga måndagen (och gärna tisdagen om det går också) bakom mig!
Veckans sämsta dagar och dessutom absolut drygaste! Lektionsupplägget kan ju bara slänga sig i väggen -.-

Vill komma till stallet NU, för i eftermiddag väntas hoppträning med Zäta för Cissi! :D Var alldeles för länge sedan jag tränade för henne så ag räknar med att vi får oss en rejäl omgång idag haha ;) Men det är bara bra, tror vi behöver det båda två nu! Lite mer fokus :)
Vi får väl se om jag snokar reda på en bra ban/övningsbyggnad på Hippson ockdå kanske? ;)
Idag kommer jag i varje fall plocka på oss pessoat igen. Testade ju att hoppa på tränsbettet i tisdags om som ni kanske minns var det ingen höjdare när han kom på att han kunde dra som han ville... Så nej, idag ska vi köra hårt! (y) :)

Kram Amanda
Bästa finis :)


Kanske lite småovärt inlägg, men är geografin stentråkig så är den! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback