» Gårdagens träning

Igår-kväll tog jag och mamma oss en tripp till Friskis och gick på Dimitrios medelpass. Var svintaggad eftersom det inte hunnits med mycket träning på sista tiden!
Men det byttes snart ut kan jag säga...För det gick så himla dåligt!! Orkade ingenting och musklerna skrek verkligen, helt utan anledning?!
Gick ifrån passet as-sur haha! Tror knappt att det aldrig känts så tung på friskis förut -.-
Tror dock att det kanske kan bero på att jag inte år så mycket under dagen. Håller på med en idrottsuppgift just nu där vi jämför vårt energiintag med vår energiförbrukning. Och upptäckte då att jag gjorde av med ungefär 2,5 gånger så mycket som jag fick i mig igår. Stoppade i mig 1572 kcal ocg gjorde sammanlagt av med 4140 kcal, inte så bra kanske? ;)
Aja, ska nog springa en sväng senare för att kompensera gårdagens skitträning :)

Kram Amanda





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback