» Flyr verkligheten ett tag

Minns ni det här innlägget? Där mamma och pappa fixat världens bästa halloweenhemmakväll och dessutom gjort världens ordgåta?
Svaret på gåtan var en plats dit hela familjen skulle åka, och den dagen har nu kommit (eller ja, imorgon) så jag tänkte berätta var det är jag ska!

Imorgon klockan 07.00 avgår flyget från Sverige till världens bästa LONDON!! Älskar verkligen den staden och tror, nej vet, att det kommer bli superbra under mina fyra dagar där.
Det blir också skönt att komma bort från allt ett tag, tänka på något annat och inte se eller höra saker som påminner mig om mitt hjärta. Det blir bra att fly verkligheten några dagar. Bästa London ♥


London Oktober 2010


Sv. Roligt att du tycker det :D

2011-11-18 // 14:11:53

Ha det sköj kompis! :D

2011-11-18 // 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback