» :)

Hej mina vänner! :)
Idag har det varit en väldans bra dag tycker jag! Skolan gick fort (ääälskar fredagar trots att de år så långa) och jag tror att den delen av Fotografisk bild vi går in i nu kommer bli lika bra som den första. Vi har ju bytt lärare också men han verkar bra han med, ganska rolig kille tror jag :) Har skratta en massa under eftermiddagen också! Vet inte om vi var lite trötta kanske eller om det bara var lite fredagsflumm? Kul hade vi dock! :)

Efter skolan tog jag spårisen in till stan med H'san där hon bytte till en bondebuss och jag till en spåris med nr 2 ;) Stallet stod på tur och jag hade dessutom lovat Noak igår att jag skulle pyssla extra mycket med honom idag så det fick jag ju inte missa! :)
En rejäl fällning fick han och jag tror han uppskattade det! Fattar inte att han fäller så sjukt mycket just nu, okej att sommarpälsen måste bort men han fäller verkligen något kollosalt!
Gubben blev blank, mjuk och fin i pälsen iaf :)

Efter det höll jag lite träning för Ebbs och Hamlet, men det får ett eget inlägg serni! ;)

Kram Amanda


Bästaste bästa ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback