» Your smile must be the best one in the world

Hejsan alla! :)

Helgen hos kusinerna blev mycket bra! :) Galet skönt att bara åka bort och ta det lugnt ett par dagar (läs en hel och två halva dagar) och ha det roligt! :) Menar ju inte att det är tråkigt hemma men ja, ni fattar hoppas jag :P
Som sagt så gjorde vi inte så mycket speciellt. Var lite på stan var i stadsparken på lördagskvällen och fånade oss men hade svinkul! Spelade kort och lite sånt... :P
En av de lätt bästa sakerna med att vara iväg sådär är att man kan skämma ut sig hur mycket som helst, ingen vet ju vem man är ändå! ;) Dock fick mina kusiner skämmas för mig istället så de var väl inte lika roade kan jag tro, men jag var inte så farlig faktiskt ^^

Igår var det ju DM-träning då. Gick väldigt bra tycker jag och Zäta hoppade lika bra på pessoat som han gick på det i skogen, så jag är lycklig nu hihi :D
Får se till att inte använda det för ofta bara så han vänjer sig, men det ordnar sig nog!
I morgon blir det en skogstur hade jag tänkt, kanske tar vanliga bettet då, vet inte än... :)

Nu ska jag väl ta tag i det lilla plugget vi har den här veckan, en fet kontrast mot förra men jag klagar INTE! :D

Hade!

Kram Amanda

Väntar på bilder från träningen igår och hittar ingen gammal somär bra så detta inlägg blir bildlöst! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback