» When there's no light to break up the dark

Hej igen! (:

Dagarna rullar på som vanligt tror jag, längtar något grymt till sommarlovet nu så att jag bara kan slippa allt vad skola innebär! Om jag inte räknar helt fel nu så har vi kvar tre inlämningar och 5 (inte säker?) prov. Men det känns ändå som att listan börjar betas av nu och det gillas! :)
Något annat som gillas är att jag troligen går ut med MVG i engelska A :D :D Känns bra! :) Och att vi i eftermiddags hade vår sista riktiga spanskalektion är också rätt gött kan jag lova ;) Dessutom är det ju bara fyra veckor kvar till lovet (med den här) och det är ju bara helt galet! :)

Igår gjorde jag lite nyttiga saker av olika slag. Pluggade lite på fm innan jag åkte upp till stallet för att ta med mig Noak till Breddik och beta, MYS! :)♥ Fotade lite också i slalombacken med H på hemvägen, ni får se när jag tagit mig tid att ladda in bilderna i data ^^

Sen bar det va till Breddik igen för att pussla ihop ett nytt terränghinder! Tror att typ alla utom jag blev missnöjda men jag tycker det blir fint! :) Kul med nåt nytt också, fast lite svårt också hehe ;)

Nu ska jag bara småplugga lite och sen åka och träna på Dimitrios pass, love it! :)

Hade!

Kram Amanda


Älskade fina vännen, du har en speciell plats! ♥ Bästaste att vi får mer tid tillsammans!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback