» Självförtroende is the shit!

Hejsvejs! (:

Idag har det varit en konstig dag! Var svintjurig på skolan i morse och funderade nästan seriöst på att skita i att gå dit (?!) men gjorde det ju såklart iaf. Sen flöt väl dagen på som vanligt och efter lunch fick vi lyssna på en föreläsning som var väldigt bra!
En man (eller egentligen gubbe^^) som suttit i olika fång-och koncentrationsläger så som Gulag, kom till Haga och så fick vi lyssna. Jag tycker att sånadär reality-grejer är väldigt coola och detta var inget undantag! :) Samtidigt är det så sjukt sorgligt bara att människor faktiskt har utsatts för sånt som han berättade :(
Mycket applåder fick han iaf kan jag lova! :)

Efter skolan drog jag och H förbi Pernilla och lämnade lite SISU-stuff och sen till stallet.
Mockade och borstade lite först och sen blev det promenix med J och Filuren i skogen, en riktig energikick (tack för det igen! ;) ) Till sist blev det US-möte som jag kände mig helt lost på i början eftersom jag inte  var på sista men det var iaf ett bra möte tycker jag, roliga saker bestämdes! (y)

I morgon blir det NP i Ma A och jag vet verkligen inte hur det kommer att gå... bära eller brista helt enkelt! Och sen kan jag berätta och jag kommer att ha några helv*etes-veckor fram till sommarlovet nu! NIO prov och TRE inlämningar! Jappjapp, smaka på den ni -.-'
Ae fy fasen, det suger faktiskt.

Nu ska jag ta det lungt ett tag inna sängen väntar! :)

Hade!

Kram Amanda


Får bli en random google-bild på Mr. föreläsare!



nananana Amanda har pms! hihihi (a) (6) :D <3

2011-05-18 // 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback