» Räknar ner varje minut

Nu är vi äntligen klara med NP Ma A! Gjorde det sista för en stund sedan och tror faktiskt att det gick ganska bra! :) Dock var det tre uppgifter som kan gå och ta sig men så kan det vara.
Önskar att jag kunde säga att jag skiter i hur det gick för skolan är ändå slut snart, vilket den i och för sig är, men det kommer ändå två år till efter det här som måste jobbas igenom och därför vore det en lögn att säga så. Och att ljuga är fult ;)
Fast lite så är det ändå, känns att sommarlovet snart är här! Och dessutom löste jag tre av fyra MVG uppgifter vilket är mer än jag klarat på något Ma-prov ever så jag är glad över det med! :) Hoppas jag har rätt på dem bara också ;)

Nu vill jag inte skriva mer eftersom två personer sitter och läser över min axel -.- ;)



grattis grattis!

2011-05-24 // 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback