» På resande fot! :)

Japp, idag är det ingen vanlig dag, för idag ska jag till Sharpman! :D

Har aldrig varit där förut så det ska bli himla spännande att se vad de har att erbjuda! Är lite på jakt efter ett par nya stövelskaft eller något liknande eftersom mina gick sönder på NFK i helgen! Kul att rida andra klassen med ett pajjat skaft! ;)
Dock får jag se lite, är rätt så dyrt där har jag hört och jag vill inte lägga apmycket pengar på dem hihi ;)

Annat som ska kollas är inte bestämt ännu, får väl se om jag råkar hitta något onödigt? Dock kanske ett par gråa benlindor. Har ett schabrak som jag inte har några lindor till, men det är lite knepig färg på det så jag får väl se helt enkelt :) Dessutom har Schockemöhle släppt ett nytt asfint chokladbrunt set som jag är helt kär i...

Drar iaf direkt efter skolan med H, M och K :) Tur att det är god skolmat så jag slipper vara hungrig hela eftermiddagen! ;)

Hade!

Kram Amanda 



Ful bild jag vet! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback