» I'll keep dancing all night long


För första gången på länge har jag ordentlig träningsvärk! :) (y)
Kanske är konstigt av mig att gilla det men det betyder ju att träningen gett något, och det är awsome! :DD Har nämligen tagit tag i det på riktigt "igen" och nu ska jag inte sluta! Passade bra att börja den här veckan eftersom den är lugn i skolan :)
Så ja, veckans träningsscehma ser ut ungefär såhär:
Mån: Skolidrott, sprang 5 km (fast orkade inte springa hela X( ) Tränade på Dimitrios pass på Friskis på kvällen:)
Tis: VILA, skritta Zäta i skogen
Ons: Springa
Tors: Friskis?
Fre: Springa/powerwalka
Lör: VILA
Sön: VILA, Dm ju! :) 

Japp, ganska bra om jag får säga det själv, och det får jag! :P

Idag gjorde vi lite mer NP i engelska. Läsförståelsen gick bra tror jag, men hörförståelsen var en annan femma! Har ingen aning om hur den gick men det lär jag väl märka antar jag! ;)
Sen till stallet och skritta ut en skön solig runda i skogen med Zäta, E och Ragnar. Tarzan var bara lite busig idag men det löste sig utan problem, trots tränsbett i munnen ;)

Sen har jag hyfsat ont i fötterna ikväll oxå. Kom på igårkväll, en vecka i förväg, att jag vill ha mina nya stenhårda jodphurs på DMet på söndag... SÅ bara att kämpa på trots smärtor, med att gå in dem! :D

I Kväll ska jag inte göra så mkt. Chilla, baka sockerkaka kanske, och göra en tiny skolsak :)

Hade!

Kram Amanda

Btw: Min CO WC har äntligen kommit nu! :D :D :D :D Får kila över till E med pengar i morrn och hämta den! :D

 
Looove them! :)


hmm.. friskis, i så fall om du ska gå... när tror du att det blir? är det okej att jag kanske hänger på? (a)



på lördag är det eurovision med Miss Therese :D Om du fortfarande kan ;) <3

2011-05-10 // 20:59:48

de har förresten "castat" våran Caesar Flickerman! :D Du vet han som intervjuar i Hungerspelen, och jag är så sjukt nöjd faktiskt! :D Här: Stanley Tucci! (bl.a, varit med i "Flickan från ovan"

2011-05-10 // 21:01:46

sv: aha! :D hmm.. för sent för mig.. missar ju halva grey's och hela klockan åtta hos stjärnorna (a) ;) <3

2011-05-11 // 12:54:42

ooops! jag menar att jag missar en del ev ESC semifinal, och det får jag inte :o (a) :/ <3

2011-05-11 // 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback