» Oh my god, you're such a beautiful surprise!

Hejhej! :)

Kan ju börja med att nämna att denna lilla irriterande låt har satt sig som berget i mitt huvud under dagen! Gillar den inte ens så det är ju inte direkt något positivt om jag säger så ;) Det dummaste är att den ärså klämkäck! Något dåligt ska inte vara klämkäckt! Jag blir galen! ;)

Helgen som var var nog den bästa på länge tror jag! :)
Startade lördagen med att springa till stallet i vårsolen och bara njuta. dels av vädret och dels av att jag kommit igång med träningen ordentligt nu igen, så jäkla bra! :D
Red lilla Loppan Lucie i vuxen-nybörjaren och hade det roligt i 45 min. Söt ponny det där :) Fixa och dona och gick sen på styrelsens årsmöte som gick såhär fort! Snabbt och effektivt, me like! ;) Zäta och jag fick en fin liten typ placket/bricka som pris (hatar ordet pris, låter så snobbigt och pretantiöst) för att vi blev 3:dje bästa storhästekipage under 2010. Det var roligt! :D
Mumsade lite smörgåstårta innan jag kastade mig hem och sen till T :)
Hade inte setts på länge så det var väldigt lyckat med tacokväll, mellodifestival och film! Typ sorgligaste filmen dock, men den var bra!

Söndagen hade vi först US-föreläsning med Pernilla som var superbra! :) Och sen red jag Zäta i ridhuset på em. Jobbade mycket med galoppen och tillslut kunde vi kompromissa ganska bra tkr jag faktiskt, det var kul :)

Igår var det bara skola precis som idag och i morgon har vi måbra-dag i skolan! Om allt går som jag vill ska jag först träna på Medley på förmiddagen och sen ha foto hela eftermiddagen! :D

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback