» Don't move on, don't move at all

Halloj! Idag är det studiedag tjoho! :D Finns inget skönare än att vara ledig och bara göra vad man vill eller hur? ;) Och vet ni vad det bästa är? Jo, jag är ledig i morrn med haha! :) Är alltså långhelg för mig nu och det njuter jag av vill jag lova!

Dagens schema ser väl ut såhär ungefär efter en sovmorgon ;) :

1. Stallet
2. Hjälpa Mathilda när hon hoppar
3. Borsta de finaste
4. Träna med E
5. Hem och chilla

Klagar absolut inte på det här, skulle vilja vara ledig för evigt om det gick, men nu gör det ju inte det dårå :/ Aja, får se det positiva i de stunder jag får i alla fall, eller hur J och M? ;)

Hade!

Kram Amanda :)


 


» Ebba

Sv: Haha jaa:D Kommer nog fler bilder tror jag :D

2011-03-14 // 16:13:29
» Mary

POSITIVT TÄNKANDE IS THE SHIT :D

2011-03-14 // 17:35:34

Positivitet <3

2011-03-14 // 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback