» Don't forget about your past, even though it's behind you

Om ni visste hur många bollar jag har i luften just nu kära vänner! Det är skola, stall, läxor, bloggar, tävlingar, vänner (T vi måste ses nån dag) och massa mer! Varför har inte dygnet typ 60 timmar eller så?

En del kanske inte vet att Hageby ridklubb har fått en egen blogg på NT's hemsida där jag och Nickan bloggar om vad som händer på klubben, kika gärna in genom att använda länken somjag fixat! ;)

I skolan är allt som vanligt. Min pluggfria kväll spenderades med samhälls och natur plugg, men nu är jag ledig från mera läxor fredag och lördag iaf, sååå skönt! :)

I morrn blir det först minidag i skolan, sen stallet och fälla mer på mina pälstroll till sköthästar ;) Herregud så jag såg ut idag efter att ha fällt dem båda grundligt! Fleecen ser absolut inte ut som en fleece längre kan jag lova! ;)ska nog träffa Lotta E där också och informera henne lite om halmpellets hihi :)

På kvällen ska jag vara med J och Filli, länge sedan! :) (Filli alltså, J var jag med i fredags ;) )men det blir nog mycket roligt tror jag! :P

Och något vi absolut inte får glömma, i morrn är det våffeldagen, wiiieee! :)


Nomnomnom, MUMS! :D ♥

Orkar inte skriva mer nu, är alldeles för trött, blev lite rörigt därför :)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback