» I am not a sinner nor a saint

Hejhej!

Idag står som vanligt jobb först på schemat och det är ju sista dagen för den här veckan, gush! ;) Ganska skönt ändå, tre dagars ledigt blir nog inte fel direkt! :)

Midsommar kommer jag att fira med J´san i år. Övriga familjemedlemmar ska till havet och åka lite båt med mormor och morfar men jag valde att stanna hemma. Har inte hunnit vara nåt i stalle den här veckan knappt och känner mig på fullt allvar deppig när jag hälsar på dem, inte bra!
Känns lite halvtrist att stanna hemma också (INTE pga dig J!!!) och liksom dissa familjen, men det kommer fler båthelger!

I kväll ska vi som sagt fira pappsen som fyllde år igår! Tårtan jag bakade var en mazarintårta (låter skitkonstigt) med typ vanilj-gräddes-kräm och färska jordgubbar. Mycket somrigt! :)

Innan dess ska jag dock upp till stallet och rida lite på Loppis :)
Om jag har jättetur kanske vi har börjat komma ihop lite mer med varandra nu, vilket jag verkligen hoppas. Hittade lite nya knappar när jag red henne i söndags så jag har lite att testa :)

Hade!

Kram Amanda

Här får ni en väääldigt bra bild på tårtan, det är den i bakgrunden haha! ;)



sv: jag har ingen om helst aning :/

2011-06-23 // 15:22:04

ja, gusch alltså! det är lugnt ;)

2011-06-24 // 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback