» Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Hejsvejs! (:

Blir lite mycket Veronica Maggio just nu men det tror jag ni står ut med ;) Hoppas det iaf eftersom jag har blivit lite insnöad på den flickan.

Den här helgen har varit gräjt! :) Har sovit ganska mycket (=sköööönt) varit med Tessiless och ätit glass i Sörpan, sett på Ica Age :) Varit på promenix, städat, satt upp en tavla i mitt rum som varit påväg upp i ca 2,5 år(!) och såklart fixat klart bloggen med H då! :)  Japp, låter ganska bra tycker jag :P

Och idag inleder jag en bra vecka. Dels för att det är sista jobbveckan för den här sommaren, sen är jag en friiii tjej :D Haha. Ska bli väldigt skönt faktiskt, även om det har varit grymt mycket lättare att gå till jobbet i år :) Och så börjar Poppe-veckan idag också :D
Ska ju ta hand om honom i en vecka nu när Karin är i Italien och Frankrike och har det bra :) Ska bli superkul verkligen! Får se om jag får med mig kameran dit nån dag också :)

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback