» She's got her lipstick on, here I come da da dum...

Hej Hallå! (:

Först har jag en fråga till er som läser min blogg, vad vill ni läsa om? Har iofs ställt den här frågan tidigare men eftersom typ nada personer svarade så kom jag inte så mycket längre på det! ;) Så nu vill jag veta vad ni tycker... Ska jag skriva som jag gör om mitt liv, mina tankar, "mina" hästar osv, eller vill ni ha något annat? :)

Sen i onsdags har mitt liv varit en kompisfest! Var med Tessan onsdag-torsdag och då cyklade vi ut till maxi, mediamarkt, candyland och hem igen och sen åt vi massa onyttigt.
Hade betet också så jag passade på att promenera dit och hem vilket blev ca 25 min x 2. En ganska aktiv dag iaf alltså! (:
På kvällen-natten började vi se på Harry Potter filmerna! Jag hade bara sett nr1 innan så det var ganska kul (och kanske på tiden) att jag började kolla på dem!
Såg iaf tvåan också och sen trean och fyran igår så nu är jag lite mer med haha! ;)
På kvällen kom Emma över också och då åt vi stuvade makaroner och korv. Behövde väl inte mer kolhydrater egentligen men så fick det bli!
Följde med Emma hem sen också och sov sedan hos henne och hennes knäppa kissemiss till idag.

Vad händer nu då? Jo egentligen är jag påväg in i duschen eftersom jag inte är jordens fräschaste människa just nu direkt... HATAR att känna mig äcklig, det suger verkligen! Sen ska jag träffa Johanna under dagen också, så då blir det ännu mera kompisparty! :)

Hade!

Kram Amanda

   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback