» I've got sunshine in a bag

Halloj alla glada! (:

Igår hann jag inte med den här lilla bloggen tyvärr, hade nämligen fullt upp! Fanns inte tid på någon rast på jobbet och inte heller när jag kom hem därifrån. För då var det bara att på typ 5 min byta kläder och sen springa över till J där vi äntligen firade E!
Bjöd henne på bio (där vi lurade henne att vi skulle se HP, som hon inte gillar X)) åt massa mat, GINO ♥, godis, sjöng singstar osv :) In på småtimmarna blev det också lite gitarr för mig och J medan de andra försökte bli singstars ;)

Idag ska jag:
Ta tag i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag! PRIO ETT
Städa badrummet, prio två!
Vara med T :)
Äta glass med T ;)
Övningsköra för första gången, wiiie! :D
VARA I SOLEN!

Nu när jag sitter inne hela dagarna på E.on har jag typ blivit helt solskydd! Klara ingen värme alls och ser ut som en bit vit choklad, inte najs ;)
Därför måste bränna bättras på lite innan jag återvänder till skolan.

Nej ni, nu måste jag börja städa om jag ska hinna vara hos T vid ett! :)

Hade!

Kram Amanda


Glömde säga det men den här filmen såg vi! :)



jag gillar vit choklad :D

2011-07-10 // 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback