» But I set fire to the rain

Tjoho!

Idag hade det redan ploppat in tre förslag på glassar som ni vill att jag ska recensera, jättekul! (: Dessa tre var:
Twister
Daim-strut
& Någon ny Magnum (Caramel nuts)

Eftersom twister var det förslag som kom först kommer även den vara först ut med att bli recenserad, så håll utkik under dagen! :) (den och Daimen har jag ju för den delen redan ätit, så de kommer komma fortare än Magnumen)

I morse gjorde jag världens tabbe. Tyckte det såg så varmt och skönt ut när jag skulle cykla till jobbet så jag tog bara en kofta, inte rätt val.
Det var mycket kallare än jag trodde och dessutom tänkte jag inte på att det är skugga nästan hela vägen till jobbet, vilket gör det ännu kyligare haha! :P  Frös som sjutton men jag vaknade ju till iaf! ;)

Igår var jag ju hos Poppe också! :) Första gången jag var där "ensam" och fick allt fundera lite några gånger för att lösa saker, men det gick bra!
Karin har ju gjort ett schema som jag ska följa under veckan och igår var det Golfan som skulle ridas. Golfan är en runda som går till största delen längs med Klinga golfbana och i skogen mellan golfbanan och Resebro. Väldigt läskiga golfare tyckte Porthos men han var duktig och vågade sig förbi :) Tyckte han blev riktigt mysig i slutet :)
Idag ska vi markarbeta i ridhuset på "den allmänna" markarbetstiden, får väl se hur det blir! :P

Kram Amanda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback