» You tell me that you're sorry...

En av de värsta sakerna som finns är att gå och hoppas och sen bli galet besviken. Hade ju liksom mentalt förberett mig på svaret som kom idag, men blir ändå så himla ledsen. Det suger. Det värsta är att bli så daltad med (du är ju så duktig, jag vill ju, du kan ju så mycket, osv...BLÄ!)
Vill ju så äckligt gärna prestera och speciellt i ett ämne som jag verkligen tycker om och hänger med i. Synd bara att det inte märktes tillräckligt.
Men får väl bryta ihop (CHECK!) och komma igen antar jag.

Nu över till nåt gladare!
T's födelsedagspresent är nu kirrad och klar och jag blev väldigt nöjd! :) Ska dit i morrn em/kväll och bara mysa med massa vänner och det har jag sett fram emot hela veckan :) Det är kanon ála Grundem Bois ;)
Passade faktiskt på att kika lite i affärerna själv när jag var på stan förut och hittade faktiskt en ring som jag tittat på ett tag men tyckt varit för dyr. Lyckligtvis var det 50% idag så då slog jag till och spontanköpte den! :) Mycket nöjd tjej :) Kaaanske kirrar ett par byxor från Gina också nån dag, men tror inte det, ska ju inte köpa kläder ju! ;)

Lagade sen nya favoriten till middag när jag kom hem; Lasagne med gröna plattor :) Och sen ska käkas grönsaker och dip, yummy! ,)

I morrn blire lite plugg, lite marsvinsfix, stall, lite städ och sen T's sweet 17 ju. Mycket bra dag faktiskt! :)



Nu ska jag se på TV (heja Helena Lundbäck! ;) ) och sen kanske redigera lite bilder... låter det bra Karin? ;)

Hade!

Kram Amanda

... Didn't think I'd turn around, and say; that it's to late to apologize



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback