» The start of something new

Jahopp, idag började ju då skolan igen efter ett underbart skönt jullov. Kan ju inte säga att jag är överlycklig över det men tänker verkligen inte klaga eftersom det skulle innebära en till armhävning på tå. Och de två jag dragit på mig idag räcker kan jag säga! ;)
Har väl inte hänt så mycket egentligen idag. Fick en ny naturlärare som verkar bra faktiskt och det är ju alltid skönt. Speciellt eftersom jag gillade min förra väldigt mycket, hoppas nya Sofia kan leva upp till Cissis nivå! :)
Åkte en sväng förbi stallet på hemvägen och mockade och hälsade på pojkarna :) Känner att jag och Lotta måste ta tag i det här med div III:an och att jag måste bestämma mig typ nu, men det får bli i morrn tror jag ;)

Annars blir nog kvällen rätt bra, har inget att plugga än så jag kanske följer mitt infall och bakar scones, får se hur det blir :)

Hade!

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback