» So I'm running back to tell you

Sitter med gitarren i knät och bara njuter av flytet som jag hittat ikväll (y) :)
Var alldeles för länge sedan jag spelade men nu är en ny låt nästan helt inlärd; Life after you, med Chris Daughtry. GRYM man det där måste jag säga, så galet bra låtar, texter, allt! Är nog lite hemligt kär hihi ;)

En favoritdel från texten, ni får ackorden på köket (a) ;) :

Em                        C   
You and I, right or wrong, there's no other one
G                       D
After this time spent I alone
D4                            Em                                        
It's hard to believe that a man with sight could be so blind
C                               G                     D
Thinkin' 'bout the better times, must've been outta my mind
D (STRUM ONCE DOWN LET RING)
So I'm running back to tell you

Är ju inte precis svåra ackord men de räcker för mig :) Älskar verkligen den här låten :)♥

Övrig fakta om dagen säger att vi hade minnesdag för förintelsens offer idag i skolan med drama, filmer, föreläsnig och grejer. Mådde seriöst illa av att se filmen från koncentrationslägren, så fruktansvärt hemskt! :(

Dagens bästa dock, blev stallet :) Hann borsta båda finisarna suuuperlänge! :) Noak fick 1 timma och 20 min och Zäta fick 1 timma. Fick dessutom varsina specielbehandlingar, Noak fick massage med liniment och Zäta fick hovskäggen bak klippta + årets första fällning, tror den kategorin är på ingång -.- ;)
Har tänkt att jag ska försöka linimenta Noaks rygg så ofta jag kan, har jag tur så hjälper det lite mot hans onda ryggt i alla fall, lilla gubben! :)

Nu ska jag fortsätta spela! :)

Hade!

Kram Amanda :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback